تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

زندگی قرقی

خب من از زندگی مرغی رسیدم به زندگی قرقی

  از بس تو این مدت عین یه کارگر  بی جیره و مواجب کار کردم..قابل توجه دوستان عزیزم مخصوصا رها و لیلین . من کارگر نگرفتم..

و خب باید بگم هنوز یک پنجم کارامم تموم نشده.. یعنی بعد اگه کارام تموم بشه من میام اینجا براتون میرقصم از خوشحالی.

خونه ی ما سه طبقه است البته اگه زیرزمین که یه منهای 60 هست رو به عنوان طبقه در نظر بگیریم..

بعد من سالهاست تو طبقه ی سوم بودم.. حالا برای زندگی میام طبقه ی وسط و زیر زمین هم به عنوان پذیرایی استفاده میکنم..و حسن بزرگش اینه که اینجوری حیاط اختصاصی ما میشه.از الان ذوق دارم تو باغچه ها گل بکارم..و تابستون از درختش انگور بچینم.


و طبقه ی بالا هم میمونه برای مادر شوهرم ؛که اگه ماهی یه بار خواست بیاد اینجا خودشون مستقل باشن ..(در ضمن فکر نکنید که مادر شوهرم همینجوری خونه رو به من داد، این خونه دارای شش سهم بود که هر سهمی رو مادرشوهرم به یکی از بچه هاش داده بود و دو سهم مال خودش و پدرشوهرم بود.. حالا ما سه سهم خواهر شوهرا و برادر وشوهر رو خریدیم..)

حالا جونم براتون بگه که طبقه ی وسط رو کاغذ دیواری کردیم ولی طبقه ی زیر زمین هنوز خیلی کاراش مونده.. یعنی اول اختلاف سلیقه ی من و همسرم که تو طراحی رنگ دیوارها خیلی زیاد بود.. ولی خب طبق معمول من به سلیقه ی اون اعتماد کردم و اجازه دادم که زیر زمین رو به سبک خودش در بیاره... اخه همسرم اگه سلیقه نداشت که با من ازدواج نمیکرد..


بعدا کاراش تموم بشه عکساشو براتون میذارم، ببینید ایا سلیقه ی ایشون هنوز به قوت خودش باقیه یا افول کرده؟


سال نود ودو هم داره تموم میشه، چقدر زود گذشت!!!سالی که گذشت سال مار بود، یعنی سال تولد من بود.. امسال برای من خیلی خاص بود. ایا شما از سالی که گذشت رضایت داشتید؟.. منم تو پست بعد مینویسم که برای من چطور بود..


خدایا ممنونم از حضور همیشگیت، حضوری که همیشه به من ارامش میده...

خدایا هزاران بار متشکرم برای این که اونقدر به سلامتی دادی که خودم میتونم تمام کارامو انجام بدم و لذت ببرم.

خدایا ممنونم که قلبم رو پر از عشق کردی.. خیلی زیاد عاشقتم..



نظرات 24 + ارسال نظر
هاچ زنبور عسل 15 اسفند 1392 ساعت 08:51

خسته نباشی مهتاب جونم

مرسی عزیزم

لوسیمی 15 اسفند 1392 ساعت 08:55 http://sorrygirle.blogfa.com

منم هنوز آشپزخونه رو شروع نکردم . کارای خرد و ریزه هم زیاد دارم.
امسال واسه من سال بدی نبود. یعنی باید سعی کنم و به مغزم فشار بیارم یا وبلاگمو بخونم ببینم از اول فروردین چطوری شروع کردم. هروقت به نتیجه درستی رسیدم میام مینویسم

خب عزیزم من هنوز اسباب کشی نکردم، یعنی به قول قدیمیا سر گنده ش زیر لحافه..
ممنون عزیزم

تارا 15 اسفند 1392 ساعت 09:35

خسته نباشی دختر... ترکوندی ها... اسباب کشی با همه ی زحماتش ته تهش یه حس خوب می ده. حس تازگی...
یه وقت تواضع نداشته باشی ها. یعنی من مرده ی این همه تواضعتم.
سال 92 برای من سال خوبی نبود... شیش ماه اولش که افتضااااااااااااااااااااااااااااااااح بود! باز شیش ماه دوم کمی بهتر شد. خودت می دونی چقدر حالم بد بود.
امیدوارم تو سال بعد برعکس شه. یعنی شیش ماه اول سال برام خوب باشه. آخه خیر سرم باید تابستون دفاع کنم. راهنمام هم تهدید کرده که دفاع نکنی من می رم و شهریور دیگه نیستم.

ممنون عزیزم
اره میبینی من چقدر تواضع دارم، هرچی به خودم فشار میارم یه کمی از خودم تعریف کنم میبینم نمیشه
امیدوارم سال اینده برات خوب باشه..
امیدوارم این دفاع و رساله ی تو به خوبی و خوشی تموم بشه ما یه شیرینی بخوریم..

مرمر 15 اسفند 1392 ساعت 11:25

به به خونه نو مبارک خیلی حال میده وقتی اسباب کشی با خونه تکونی یکی میشه ، درسته الان خسته میشی ولی وقتی کارا تموم بشه حسابی لذتشو میبری

اره خیلی خوبه که همزمان میشه ولی خب من چون باید همزمان وسایل مادر شوهرمم جابجا کنم یه اسباب کشی به توان 2 دارم..اما با این حال چون اشتیاق دارم از صبح مشغول میشم..

Golbarg 15 اسفند 1392 ساعت 18:53

bah bah mobarak bashe khanoom khanooma. sale jadid too khooneye jadid. ba dele khosh begzare elahi. montazere akse shahkare agha reza ham hastim.
baraye man sale khoobi bood. khoda ro shokr. ishalla sale 93 ham be hamin khoobi bashe. baraye hame khoob bashe elahi. pishapish mobarak bashe barat.

ممنون عزیزم:
اره باید شاهکارشو بذارم، بعد ببینید چی درست کرده
خداروشکر که برات خوب بوده و ارزو میکنم که سال 93 خیلی بهتر باشه..

مریم 15 اسفند 1392 ساعت 22:32 http://mehrabantwo.blogfa.com

سلام عزیزم ، خسته نباشید
منم خیلی کارام هنوز مونده

سلام عزیزم
ممنونم، شما هم خسته نباشی.. گرچه من همیشه فکر میکنم هرچقدر هم ما خونه تکونی رو زود شروع کنیم یه سری کار هست که میمونه برای دقیقه نود..

بهار(spring) 16 اسفند 1392 ساعت 00:05

واسه من که ساله بی خوابی و خستگی مضاعف بود
داغونم ها

عزیزم امیدوارم سال اینده برات سال ارامش و ارزوهای شیرین باشه.

یک نفر غریبه 16 اسفند 1392 ساعت 09:16 http://shirbache.blogfa.com

.. اخه همسرم اگه سلیقه نداشت که با من ازدواج نمیکرد.. عاشق این جمله ت شدم مهتاب جون

خب راست میگم دیگه
ولی خدا کنه افول نکرده باشه.

آفرین مهتاب قرقی زرنگ! خسته نباشی.تغییر و تحول دم عید خیلی خوبه. ما پارسال تغییر و تحولاتمون رو انجام دادیم. امسال نشستیم با خیال راحت ازش لذت می بریم! (چون دیگه نیازی به پاک کردن دیوارها نیست!)

در ضمن به خوش سلیقه بودن آقا رضا از جهت انتخاب شما هیچ شکی نیست!

ممنونم
اره یادمه که چقدر منتظر بودی کار تعمیرات انجام بشه، خب منم الان دقیقا همون جورم.. چون هنوز خیلی خرده کاری مونده.
اون که بله

مامان نوشین 16 اسفند 1392 ساعت 21:50 http://nooshin.afrablog.com

خسته نباشی گلم . امیدوارم سال پیش رو ، برات قشنگتر از امسال باشه.راستی ،تا یادم نرفته بگم:آدرس جدیدم اینه:
http://vanooshe151.blogfa.com
(رقص ونوشه)

ممنون گلم
حتما میام پیشت.. این چند روز بگذره..
ممنون خبر دادی.

رها 16 اسفند 1392 ساعت 23:25

واقعا" که مهتاب... تا به حال اینقدر از نزدیک یک اصفهانی اصیل را ندیده بودم
از شوخی گذشته، امیدوارم روزهای بسیار لذت بخشی را همراه با این تغییرات تجربه کنی. مهم همینه که با امکاناتی که داری، شاد زندگی کنی...وگرنه خیلیها ثروتمند هستند اما شاد نیستند...
در مورد سوالاتت هم لطفا" رجوع شود به پست مربوطه

حالا میبینی که یه اصفهانی چطوری از اب کره میگیره
ممنون گلم..همچنین برای تو
واقعا باید تو لحظه زندگی کرد و از هرچی داریم نهایت لذت رو ببریم.. گرچه به نظرم نعمتهای خداوند در حق ما بی پایانه..
چشم

آفاق 17 اسفند 1392 ساعت 09:35 http://http:/b-arghavani.blogfa.com

خسته نباشی عزیزم

ولی واقعا هنر کردی تنهائی این همه کار کردی

ممنون عزیزم
افاق جون هنوز خیلی کارام مونده، من فعلا فقط دارم تمیز میکنم..

یاس 17 اسفند 1392 ساعت 10:16

مبارک باشه عزیزم، سلیقه همسرتون که حرف نداشته عزیزم امیدوارم تو این یکی هم موفق بوده باشه مهتاب جون خیلی به دعاهاتون نیاز دارم، منو فراموش نکن

ممنون عزیزم
اره سلیقه ش بی نظیره
عزیزم ارزو میکنم هرچی ارزو میکنی خداوند بهترینش رو بهت بده

لیلین 17 اسفند 1392 ساعت 11:18 http://lilien.blogsky.com

عزیزم انگاری که دعاهات مستجاب شد و رفتی خونه بزرگتر البته با احتساب اون زیر زمین و حیاط.
انشالا به مبارکی و میمنت باشه خونه جدید.
نمیری خسیس که کارگر نگرفتی. دوست قشنگم خیلی برای خونه برات خوشحال شدم.انگار که انرژی هات جواب داد.
به نظر منم امسال زود گذشت. برای من بد نبود. بهار حال روحی ام خوب نبود ولی از ماه رمضون به بعد بهتر بودم. انشالا که سال جدید برای همه خوب باشه.

لیلین باید یه بار قصه ی خونه رو کامل بنویسم..
این که من چی میخواستم وچی شد..
عزیزم برای اسباب کشی کارر میگیرم ولی رای تمیز کاری کارگر نگرفتم و به نظرم خیلی کار مونده که نمیدونم چطوری انجامشون بدم!!!
انشاالله سال اینده برای همه پ از خیر و برکت باشه.

زی زی 17 اسفند 1392 ساعت 12:36 http://zizi1364.blogfa.com

ایشالا سال آینده هم برات پر از شادی باشه..
خدا قوت

ممنون عزیزم
همچنین برای تو

زهرام 17 اسفند 1392 ساعت 15:48 http://zkh.blogsky.com

سلام خسته نباشی ومبارک باشه انشااله به خوشی تو خونه ات زندگی کنی واقعا داشتن حیاط درخت و گل خیلی عالی بازم مبارک باشه انشااله ولی مهتاب جون به خودت رحم کن ازگر تونستی حتما کارگر بگیر حداقل برای جابجایی وسایل خونه مادرشوهرت درمورد سوالت هم تو وبلاگم در اولین فرصت مینویسم سلیقه شوهرت در موقع انتخاب تو عالی بودة( باتوجه به عکس هات که گذاشته بودی دیدیم میگم) امیدوارم تنزل نکرده باشه و خونه هم خوب از اب در بیاد0

سلام عزیزم
ممنون از لطفت، برای اسباب کشی حتما کارگر میگیرم، فعلا هنوز کار خونه تموم نشده و منم در حال تمیز کاری هستم...
من همیشه وقتی اینو به خودش در مورد سلیقه میگم میخنده میگه که من خیلی خودمو تحویل میگیرم

لیلین 18 اسفند 1392 ساعت 09:21 http://lilien.blogsky.com

نه بابا برای اسباب کشی هم کارگر نگیر کاری نداره یخچال رو می زاری پشتت می بری پایین دیگه.

لیلین من مثل همون ادمی هستم که هم پیاز خورد هم کتک هم پولو داد..
چون الان جونم داره در میره.. فقط نمیرم خوبه

شیدا 18 اسفند 1392 ساعت 12:38

خونه دوبلکس مبارکه
برای من که امسال عجیب بود خیلی عجیب
اتفاقهایی افتاد که دیدم رو نسبت به خودم و زندگی عوض کرد
در کل سال خوبی بود

شیدا جان اگه دوبلکس بود که خیلی خوب میشد ولی کسی به نظرات کارشناسی من توجهی نکرد..
ولی بهر حال این جوری از اون طبقه ی کوچیک بهتره.. چون حداقل جا برای مهمون دارم..
امیدوارم سال اینده هم برات خوب پیش بره..

شوریده 18 اسفند 1392 ساعت 13:37 http://shorideh07.blogfa.com

سلام مهتاب عزیز
خسته نباشی
تبریک می گم خرید دنگ های خونتون رو
ایشاا... به ارامش برسی

سلام عزیزم
ممنونم.. گرچه من رغبتی به خرید اینجوری نداشتم ولی چون توکل به خدا کردم حتما صلاحم در این بوده..
ممنونم..

مهتاب 18 اسفند 1392 ساعت 18:05 http://raspinalady2.persianblog.ir

خسته نباشی بانو
من توی خونه خودم کاری ندارم فقط یه جاروبرقی و دستمال کشی که همیشه میکنم آخه دیوارها تمیزه تازه پتینه شده آشپزخونه رو هم وقتی اومدیم این خونه از سقف تا پایینش رو با تاید و آب شستم شیشه هم سه تا دارم بالای در اتاق خواب و هال و سرویس بهداشتی اما این چند روز خونه مامان رو حسسسسسسسابی تمیز کردیم مامان و بابا رفتن مشهد من و خواهری هم افتادیم به جون خونه! الان فقط مونده گاز رو تمیز کنم و پرده ها رو بعد تحویل آویزون کنیم!

ممنون عزیزم
خب چون تو تازه عروسی وبچه هم که نداری، خونه ت حتما خیلی مرتبه..
خونه ی ما تا دلت بخواد شیشه داره.
خوش به حال مامانت ، هم رفته زیارت هم خونه رو تر و تمیز از دختراش تحویل میگیره..

شیوا دالان بهشت 18 اسفند 1392 ساعت 18:10

سلام مهتاب جون
خسته کار نباشی خدا قوت عزیزم .
تو چه مرحله ای هستی؟ کارها سبک شدن ؟

سلام عزیزم
الان از شدت خستگی گفتم چند دقیقه بشینم و تو نت بگردم..
هنوز خیلی کارام مونده، چون خرت وپرت زیاد داریم..

ﻟﻮﺳﯿﻤﯽ 18 اسفند 1392 ساعت 19:10 http://www.sorrygirle.blogfa.com

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍﻓﺮﺻﺖ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﯿﺎﻡ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ.
ﺁﺩﺭﺱ ﻭﺑﻢ ﺭﻭﻫﻢ ﻋﻮﺽ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺳﺮﻓﺮﺻﺖ ﻣﯿﺎﻡ ﻭﻣﯿﺬﺍﺭﻡ.ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﺧﺎﺻﯽ ﻫﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﻨﻮﺷﺘﻢ.
ﺑﺎﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮﻧﮑﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺍﻣﺴﺎﻟﻢ ﭼﻄﻮﺭﮔﺬﺷﺖ ؟

منم هی میخوام بنویسم ولی فرصت سر خاروندن ندارم
خب از اول سال فکر کن خاطراتت یادت بیاد که چطوری بوده؟

لوسیمی 19 اسفند 1392 ساعت 10:40

اینم آدرس وبم:
sorrygirle0103.blogfa.com

مرسی عزیزم
اولین فرصت میام پیشت..

مهتاب 20 اسفند 1392 ساعت 16:09 http://raspinalady2.persianblog.ir/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.