تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

به بهانه بهار

بهار که میاد منم عین این پرنده ها میشم، اونا هی اواز میخونن منم دلم میخواد هی حرف بزنم.. بعد چون کسی دور و برم نیست میام اینجا هی مینویسم..

هر وقت مینویسم واقعا حس خوبی دارم..

خیلی وقتا هم مینوسم ولی تو همین قسمت چرکنویس وبلاگم میمونه؛ چون میبینم اگه بخوام هی حرف بزنم نصفش یا حرف زدن از دیگرانه یا این که غر زدنه؛ برای همین منصرف میشم..


 

ادامه مطلب ...

هجرت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

غرغرانه

بعضی وقتا دلم میگیره، با دلیل و بی دلیل..

 

ادامه مطلب ...

تعطیلات نوروز( رمزش همونی هست که تو آذرماه براتون فرستادم)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سال نو

هزاران سلام بهاری در اولین روزهای سال با عشق تقدیم شما..

سال نو همگی مبارک.

راستش اونقدر تو این مدت سرم شلوغ بود، و همش در حال بدو بدو بودم که اصلا نتونستم بیام و سال نو رو تبریک بگم..

بهر حال امیدوارم امسال برای همه سالی سرشار از شادیها و خوبی ها باشه و عشق تو زندگیتون جاری باشه.