تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

یه حس غریب+ پی نوشت

نمیدونم چرا این جوری هستم؟ یه لحظه شاد شاد و خوشبین به آینده و یه لحظه انگار تمام امیدها و آرزوهام بر باد رفته..

 

ادامه مطلب ...

احوالات من

چند وقت پیش یکی از دوستان وبلاگی نوشته بود که مدام خوابای مختلف میبینه و وقتی از خواب بیدار میشه احساس خستگی داره، حالا منم به این مشکل دچار شدم، دقیقا از روز سه شنبه تا الان ،کافیه نیم ساعت بخوابم، اونقدر خوابای مختلف میبینم که وقتی از خواب بیدار میشم احساس ناراحتی دارم،سرم درد گرفته و احساس میکنم تحت فشارم. بعضی از خوابامو یادم میاد و بعضی هاشو نه!!!

 

ادامه مطلب ...

حوصله م سر رفته + پی نوشت

به شدت حوصله م سر رفته..

کلی وبگردی کردم ولی خاموش..

 

ادامه مطلب ...

روزهای پاییزی

خب من عادت به روزانه نویسی ندارم، یعنی در این زمینه واقعا بی استعداد و صفر مطلق هستم..

حتی بارها شده اومدم اتفاقاتی رو که در طول هفته برام افتاده رو اینجا نوشتم ولی تو همون قسمت چرکنویس مونده ..

 

ادامه مطلب ...