تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

درهم برهم

نمیدونم حالا که میخوام بنویسم با غر شروع کنم یا نه؟Avazak.ir1 شکلک های یاهو (1)

 

ادامه مطلب ...

یک دو روز اخیر

جهت اطلاع رسانی شما دوستان عزیزم باید بگم بنده تو دو روز گذشته روح وروانم گ.. شد. یعنی جسمم که به کنار که هی دویدم این طرف و اونطرف. اینم تو گرمای تیر ماه. یه قطره اب هم که نمیتونی بخوری..حالا فکر کنید ببخشید اسهال هم داشته باشی. یعنی باید بری بمیری دیگه..کلافه


 

ادامه مطلب ...

عزیز از دست رفته و 18+

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چقدر ما با فرهنگیم!!

حتما شما ها هم مثل من تا حالا خیلی به این مساله برخورد کردین که ما ایرانی ها خیلی دم از فرهنگ میزنیم. این که دو هزار و پانصد سال تمدن داریم و ما این چنین هستیم و انچنان..

 

ادامه مطلب ...

برای لبخند+18

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.