تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

حمام عمومی+پی نوشت(دوستان حتما نظرشون رو در موردش بنویسند)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بغض+ پی نوشت+ خواهش

خدایا به من یه قدرتی بده که دیگه نرم بعضی وبلاگها رو بخونم...

ادامه مطلب ...

تجربیات من

کلی به مغزم فشار اوردم که چی بنویسم؟


ادامه مطلب ...

برای ستاره

امروز خیلی بهم شوک وارد شد وقتی دیدم پروانه تو وبلاگش نوشته که مادر ستاره فوت شده.. هنوز هم باورم نمیشه!!!!

ستاره عزیزم نمیدونم چی باید بگم و چی بنویسم؟ همینقدر میدونم که تو این دنیا مادرت برات خیلی عزیز بود و غم از دست دادنش خیلی خیلی برات سخته، فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که آرزو میکنم خداوند بهت صبر و آرامش بده و بتونی این درد رو تحمل کنی ..

از این پس مادرت را ببین

 که در آنسوی مرزهای شب..

 از نگاه یکی ستاره با تو سخن میگوید

از سرزمینی بی دیوار و بی انتها

و  بیدار شده در آغوش نور و روشنایی....



پی نوشت: برای تسلای دل ستاره، روح مادرش را به خواندن فاتحه ای شاد کنیم...

میلاد پیامبر رحمت و مهربانی بر شما مبارک........

رانندگی


دیشب داشتم پست ونوس عزیز رو میخوندم یاد امتحان رانندگی و بعد دوران طلایی رانندگی افتادم که خنده م گرفته بود از باهوش بودنم در رانندگی: 

ادامه مطلب ...

شب ز........

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.