تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

سالی که گذشت:

این قافله ی عمر عجب میگذرد!

انگار همین دیروز بود که داشتیم خودمون رو برای سال نو اماده میکردیم ، و حالا داریم به اخر سال میرسیم..

سالی که گذشت برای من خیلی خاص بود، شاید بتونم به جرات بگم سالی بود که من تغییرات شگرفی رو تو زندگیم احساس کردم، در واقع امسال اونقدر چیزای گرانبها بدست اوردم و یاد گرفتم که فکر میکنم اولین قدم بود برای این که اینده م رو طوری بسازم که امروز فکر میکنم..



 

ادامه مطلب ...

زندگی قرقی

خب من از زندگی مرغی رسیدم به زندگی قرقی

  ادامه مطلب ...

برای عزیزانی که تو این لحظه، تمام قلبشون پر از اندوهه

چند تا پست نوشتم ولی  نمیدونم چرا هنوز هیچ کدومشون رو اینجا نذاشتم،تازگی ها انگار وسواس پیدا کردم.

این روزا سرم خیلی شلوغه، چون هم یه سری تعمیرات برای خونه هست که یه روز بنا میاد و یه روز نقاش و هنوزم خیلی از کارا مونده که باید بجنبم تا تمومشون کنم.

ولی امشب دلم میخواد یه چیزی بنویسم...

  ادامه مطلب ...