تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

چگونه یک زن را خوشحال کنید:

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پست آخر

باید چطوری شروع کنم؟

 

ادامه مطلب ...

هفته ای که گذشت:

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مبارک باشه..

دوست بسیار عزیزم ،حوا (وبلاگ غروبهای همیشه) که تو این دنیای مجازی باهاش اشنا شدم و تو دنیای واقعی هم موفق به دیدارش شدمبغل، چند روز پیش برای دومین بار مادر شدهقلب...

حواجان خیلی خوشحال شدم که خدا یه دختر کوچولو بهت دادهماچ، چون کم کم که بزرگ میشه متوجه میشی داشتن دختر چه نعمت بزرگیه!!!

گرچه پسر کوچولوی نازت هم خیلی خوشگل و نانازی بود ولی الان فکر میکنم پسرت که اونقدر خوشگل بود، دخترت چقدر ناز میتونه باشه.. امیدوارم قدمش براتون پر از خیر ، شادی و برکت و رحمت باشه..

و آرزو میکنم هرکدوم از دوستانم که دلشون بچه میخواد ، خدا اونا رو به آرزوشون برسونه و لذت داشتن فرزند رو تجربه کنند...

roseroserose