تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

مردک پیر .......

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دعای خیر پدر و مادر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بالای 18سال+ پی نوشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این چند روز

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فعلا نمینویسم؛

سلام به همه ی عزیزانم، دوستانی که تو غمهای من شریک بودن و برای شادیهام شادی کردن..

راستش نمیخوام ناراحتتون کنم و یا اینجا از مشکلاتم بنویسم، چون فکر میکنم به قدر کافی تو وبلاگ قبلیم شما ها رو ناراحت کردم .

بنابراین ممکنه یه مدت ننویسم، البته امیدوارم حالم زود خوب بشه و چند روز دیگه برگردم بیام اینجا ولی خب، اگر ننوشتم یعنی این که دارم روی خودم کار میکنم، پس نگران نشین.

حال جسمیم و به تبع اون حال روحیم که هر وقت مریض میشم خیلی دگرگون میشم، باعث میشه بی حوصله بشم و ترجیح بدم سکوت کنم.

تو این مدت حتما میخونمتون و بهتون سر میزنم ولی اینجا چیزی نمینویسم.برام دعا کنید که هم عمیقا به دعا کردن اعتقاد دارم و هم این روزها خیلی محتاجش هستم.

این هم هدیه من به شما:(هر وقت میخونمش ارامش زیادی پیدا میکنم)

ادامه مطلب ...

یه آزمون دیگه+ جوابی که خودم دادم+ پاسخ آزمون

در پی پست قبل و سرگرمی تصمیم گرفتم یکی دو تا آزمون دیگه هم بذارم. البته اینا بیشتر حالت سرگرمی داره ولی من خودم گاها میبینم که تو بعضی چیزا واقعا جواب درست درمیاد. لطفا اینم جواب بدین و بازم تاکید میکنم تقلب نکنید.

ادامه مطلب ...

حوصله م سر رفته+ آزمون جالب+ جواب

یکی دو روز بود حوصله م خیلی سر رفته، یعنی در واقع از لبریز گذشته بود و فوران کرده بود. چند بار اومدم اینجا یه چیزی بنویسم ولی حتی نوشتنم هم نمی یومد.حالا نه این که خیلی نویسنده ی خوبی هستم...

خلاصه همینجوری که تو نت پلاس بودم. یه ازمون جالب روانشناسی دیدم.. گفتم برای شما هم بنویسم.. جوابای خیلی جالبی داره.. البته شما اول جوابشو بنویسید . منم بعد میام تحلیلشو میگم. لطفا تقلب هم نکنید و نرین از تو گوگل سرچ کنید و جواب بنویسید..

اینم ازمون جالب:


ادامه مطلب ...

چند روز نوشت

دلم میخواد حرف بزنم و درد ودل کنم ولی نمیدونم چی بگم؟ الان همینطور بی هدف اومدم اینجا نشستم و دستام داره کلمات رو تایپ میکنه.

ادامه مطلب ...