تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

هفته ی اول مهر

همیشه هفته ی اول مهر دلتنگی عجیبی دارم، هنوز خودم نفهمیدم مال باز شدن مدرسه است یا مال سالروز شروع شدن جنگ یا به قولی هفته ی دفاع مقدس؟

  ادامه مطلب ...

قصه ی تکراری

 خیلی دلم میخواست این پست خنده دار باشه ولی از بس ذهنم درگیر این داستان شده، روی نوشتن یک پست خوب تمرکز نداشتم؛

 

ادامه مطلب ...

مژده ای دل که دگر باد صبا باز آمد+ ادامه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

زن چینی

 دیشب یه فیلمی شبکه ی نمایش گذاشته بود به اسم: مرد دو صد ساله که خب تخیلی بود ولی بعد که فکر کردم دیدم خیلی بعید نیست که به واقعیت بپیونده و یاد ایمیلی افتادم که چند ماه پیش وارد پوشه ی اسپم ایمیلم شده بود؛  

ادامه مطلب ...

مرور گر کشف شده ی من

خب این پست فقط یه توضیح هست برای بعضی از دوستان که اسم مرورگری رو پرسیده بودن که میشه باهاش بدون فیلتر شکن از فیس بوک استفاده کرد.

من این مرور گر رو از زبان یکی از دوستان عزیزم کشف کردم

  ادامه مطلب ...

درس عبرت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سوال؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روزهای تابستان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.