تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

ساقیا! آمدن عید مبارک بادت..

جشن نوروز، یادگار کهن و ماندگار مردمان این سرزمین، همراه با تولد دوباره طبیعت بر شما مبارک باد..

من این شکلی هستم:

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من چه شکلی هستم؟+ نوع پوشش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این قافله ی عمر عجب میگذرد دریاب دمی که با طرب میگذرد.

خب بالاخره تموم شد؛ برنامه جابجایی غول آسا و خونه تکونی. البته هنوز کلی برنامه های جانبی مونده ولی خب اونم تموم میشه:


ادامه مطلب ...

جابجایی غول آسا

برنامه جابجایی های غول اسا رو که حتما دیدین؟یول


ادامه مطلب ...

خاله زنکی

تو پست قبل که نوشتم تو بیمارستان چه رفتارهایی از بعضی مردان دیدم که واقعا ادمو از هرچی مرد بود بیزار میکرد؛ دو روز بعد رفتار زن همسایه منو شگفت زده کرد،هیپنوتیزم یعنی فهمیدم هم مرد عجیب زیاده و هم زن عجیب؛ حالا براتون تعریف میکنم:

ادامه مطلب ...

دیروز من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نظر بدین:

دوستان عزیز وبلاگی، نظرتون چیه که امسال عکس سفره های هفت سینمون رو تو وبلاگمون بذاریم؟ 

. البته من که اصلا هنرنمایی بلد نیستم ولی خوبیش اینه حداقل از شما یه چیزی یاد بگیرم.ابله بعد هم هر کدوم تونستیم خودمون سبزه بکاریم و عکس اونم بذاریم. 

دوستانی که وبلاگ ندارن میتونن عکسشون رو برای من ایمیل کنن من اینجا میذارم. به نظرم خیلی جالبه و کلی انرژی میده.

من نمیدونم چرا هر سال سبزه کاشتم خراب شدهگریه ولی سبزه ی های پری و مامانم این همه خوب میشه.متفکر

دلم میخواد یه سبزه ی خوشگل بکارم. پارسال رضا رفت یکی خرید ولی به نظرم مزه ش به اینه که خودمون تو خونه بکاریم...مژه