تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

به مشکلات اهمیت ندهید

امروز این پست رو مینویسم اول بخاطر خودم که بعضی چیزا باز برام یاد اوری بشه و بعد بخاطر بعضی دوستان عزیزم، این که منو لایق میدونن و با من درد و دل میکنن و از خودشون مینویسن، من فکر میکنم همه ی ادمها تو زندگیشون مسائلی دارن که باید حلش کنن و همه ی ما مسائل و مشکلاتی اطرافمون هست که گاه و بیگاه و یا حتی خیلی وقتا ما رو ناراحت میکنه.

به نظر من جز سلامتی(که اونم قسمت زیادیش دست خودمونه)، بقیه ی مسائل واقعا کم اهمیت هستن، این که ما پول نداریم، این که عشقمون رو از دست دادیم، این که عزیزانمون از این دنیا رفتند، این که بچه دار نمیشیم، این که طلاق گرفتیم و خیلی چیزا ی دیگه واقعا اهمیتی ندارن..

 

ادامه مطلب ...

ماجراهای اینترنتی

 اول از همه فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر بر همه ی شما مبارک، امیدوارم که همه ما به آرزوهامون برسیم.. من که خودم باور قلبی دارم که وقتی چیزی رو عمیقا از خدا طلب کنیم حتما به ما بخشیده میشه..قلب

 

ادامه مطلب ...

برای سرگرمی+جواب

اگه براتون تکراری نیست، بگین که به نظر شما این تابلو چی کم داره؟


 

ادامه مطلب ...

بفرمایید شام

یکی از برنامه هایی که معمولا نگاه میکنم برنامه ی بفرمایید شام هست که خب خیلی وقتا هم تکراریه ولی باز دیدنش برام جالبه واتفاقا با دقت بیشتری نگاه میکنم، تو این برنامه به واقعیت بعضی حرفا که قدیمی ها میگن رسیدم..

 

ادامه مطلب ...

باز هم از کودکی+ یک کامنت مخصوص

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.