تصویری از زندگی من
تصویری از زندگی من

تصویری از زندگی من

دنیای وبلاگ نویسی

با این که روزای تابستون همچنان طولانی و گرمه ولی من گاهی وقت کم میارم. از یه طرف فقط صبحا انرژی دارم، چون بچه ها نیستن و میرن وکلاس و از اونطرف بعد از ظهرا تا میای ناهار بخوری و یه چرتی دو ساعته بزنی.(البته وقتی ساعت 1 شب بخوابی و از اونطرف 7 پابشی مجبوری چرت بزنی.) وبعدش بیدار بشی و ببینی که تو گوشیت چه خبره شب شده و باید به فکر شام باشی.

 

ادامه مطلب ...

اره یا نه؟

پست پایین رمزشو عوض کردم. یعنی فعلا که تصمیم نگرفتم این پستا رو تو وبلاگم داشته باشم یا نه؟ این یکی رو هم گذاشتم ببینم میتونم باهاش کنار بیام یا نه؟ اگه تصمیم گرفتم این پستا باشه خودم هم رمز رو یواش یواش میدم..

بالای 18 سال

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عیدتون مبارک..

سلام

عید همه ی روزه داران مبارک

امروز برای کسانی که یک ماه اراده شون رو تقویت کردن واز خیلی چیزا چشم پوشی کردن حس خیلی خوبیه، یه حس لذت همراه با سبکی رو دارن.

تعطیلات چار روزه شروع شده واکثر مردم رفتن سفر، منم خیلی دلم  میخواست الان تو یه جای سر سبز وخنک بودم. کلا خیلی دلم هوای یه سفر رو کرده.امیدوارم به زودی موقعیتش پیش بیاد


 

ادامه مطلب ...

بازم درهم برهم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.